Mamma till Minelle & Vicke

Vabb

Publicerad 2015-03-20 10:12:46 i ❤ Vardag,

Godmorgon, snart ska det vara solförmörkelse men man ser ju inte ens en sol haha.. Och inte har jag upptäckt att det blivit mörkt än men det kommer väl 😄 eller så missar man det helt 🙈 

Idag är jag hemma med lilleman som fick feber av 1 års sprutan! Han vägde och mätte sig igår också hela 8900 gram och 73 cm lång. Han har inte rusat iväg varken på vikten eller längden då han sist vägde 8,4 kg och var 71 cm vid 10 månaders kontrollen. 😊 

Igår var några stycken på jobbet plus jag då på HLR utbildning och det var jättebra, så nu har jag färskt minne på det. Hoppas för Gudsskull att jag slipper använda det men är bra stt ha ifall att man stöter på någon som faller ihop. 😟 

Nästa vecka blir det lyftteknik ✌️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela