Mamma till Minelle & Vicke

Öroninflammation?

Publicerad 2015-02-16 15:44:21 i ❤ Vardag,

Jag tror jag aldrig sjukanmält mig för mig själv en enda gång på detta jobb, vabb i två dagar bara, men idag blev jag hemma då öronen och kroppen värker. Ingen tid till vc fanns heller så får göra ett nytt försök imorgon, hoppas det inte är nån öroninflammation 😟 
Så idag har vi bara myst hemma, minelle har sportlov så även hon är hemma! 

Gårdagen var mysig, Jessica Hanna och Tobbe kom på middag och hanna och minelle lekte för fullt, det är så roligt för de har verkligen klickat för dem även fast det alltid "bråkar" om vems mamma som är vems haha 😂 så söta!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela