Mamma till Minelle & Vicke

Söndag = tvättdag

Publicerad 2014-09-28 13:12:39 i ❤ Vardag,

Ja som rubriken lyder så håller jag på att tvätta förfullt, men snart klar eller ja inte klar hinner inte allt innan tiden tar slut ogillar starkt att jag inte har en egen tvättmaskin. 
 
Är så trött, Vicke krånglar på nätterna så blir inte många timmar sömn och det lilla man sover är inte den där djupsömnen man behöver.. men det går över men är jobbigt för stunden. 
 
 
En bild för lite mindre än ett år sedan, där i min mage låg lilla Vicke och vi hade inte ens gått ut med att jag var gravid  än! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela