Mamma till Minelle & Vicke

Nova 1 år ♥

Publicerad 2014-09-29 11:46:39 i ❤ Vardag,

God lunch, nu har vi gått in på månadens sista dagar och idag fyller världens bästa Nova hela 1 år. 
En energiknippe till max och tänk att du nu har fyllt många dagar i vårat liv och hoppas på många fel, min andra prinsessa ♥
 
Jag minns att jag vaknade och kunde inte somna om, jag låg och tänkte på Ida om hur det gick och när hennes lilla bebis skulle komma. Jag minns även att det sista jag gjorde var att kolla på klockan 01.49 och somnade om, det måste ha varit en tanke för den 29 september 2013 kl. 01.49 kom fina Nova till världen. 
Min fina vän, älskar er Ida och Nova ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida och Nova

Publicerad 2014-09-29 12:23:46

Åh du är världens bästa vän:-) Vi älskar dig,din prinsessa och din prins oxå. Måste se till att boka en resa ner till er. :-) ❤❤❤

Svar: Ja det tycker jag :) hinner nog ses en snabbis innan jag tar tåget hem på söndag? ❤️❤️
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela