Mamma till Minelle & Vicke

Nattning

Publicerad 2014-09-03 20:26:57 i ❤ Vardag,

Jag brukar inte prata så mycket om nattningen här hemma för Minelle, men börjar tröttna.. Jag vill inte ligga en timme eller två innan hon somnar men samtidigt vill jag inte låta henne vara då hon blir så ledsen att hon knappt får luft och det västa av allt är att det är mamma som måste natta och inte pappa. 
 
Behöver tips, hon har aldrig varit svår att natta men när hon fick sin växasäng så har det blivit annorlunda. 
 
Jaja, det går väl över nångång :) 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på, samma som igår, idol, bigbrother och paradise. 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela