Mamma till Minelle & Vicke

Klipptid men vad ska jag göra?

Publicerad 2014-09-17 10:34:01 i ❤ Vardag,

Nästa vecka har jag klipp tid men vet inte hur jag vill göra?! Kort eller behålla längden? Vad för färg ska jag ha? Rött,brunt eller blont? 

Kort är smidigt (en längd så jag kan sätta upp håret) och man kan göra en frisyr, långt är roligt då man kan göra fina lockat, flätor etc. 
Gillar röda nyanser i håret men då måste man vårda håret oftare, spec. Eftersom mitt hår verkar vilja växa i raket fart och då kommer den fula utväxten.. Rött blir även blekt väldigt fort. (Har jag upplevt iallafall) ..
Brunt menar jag nog lite ljusbrunt eller ? Vet inte hmm ? Slingor kanske? Eller blont? Fast saknar inte mitt blonda hår men tycker jag passar i det.. Åh jobbigt! 😁


Här är en gammal bild på håret, men ser lika ut nu.. Slitet och ful färg med en ful utväxt.. 

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2014-09-18 09:25:52

En brun nyans med ljusa slingor och sen kapa topparna lite bara är mitt förslag. :-)

Svar: Hm.. ja det låter fint :) Behåller längden har jag iallafall bestämt mig för :)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela