Mamma till Minelle & Vicke

Helgen knackar på dörren

Publicerad 2014-09-19 09:27:33 i ❤ Vardag,

Tiden bara springer förbi, nu knackar helgen snart på dörren och vi beger oss uppåt i landet. 
Vad har hänt sen sist? I onsdags gick jag en två timmars promenad med min kusin längst havet, så himla härligt och det påminner mig om en anledning till att jag flyttade hit. Igår var vi med min nya vän Linnea och hennes familj och där blev det också en långpromenad, Minelle i vagnen och Vicke i bärselen så en terängträning blev det igår. 
Tog senare en sväng till IKEA så en mysig dag vart det. 
 
När klockan tickar och jag tänkte städa av så vi kommer hem till ett nystädat hem. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-09-30 23:10:58

Det e ljuvligt att bo i Landskrona 👌

Svar: Ja verkligen :) Bor du här också? :)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela