Mamma till Minelle & Vicke

11 September 2001

Publicerad 2014-09-11 16:40:20 i ❤ Vardag,

Som rubriken säger, idag är det 11 september, 13 år sedan den hemska attacken hände i USA.
Jag kommer alltid minnas denna dag på olika sätt, dels för att det som hände hände, fruktansvärt..
Jag minns även denna dag för 13 år sedan när jag satt i bilen tillsammans med min pappa (kanske mamma? mina syskon? det minns jag inte) och på radion hör jag meningen.. "Flygplan har krachat rakt i i de två tvillingtornen i usa".
Det är det sista jag minns av tiden jag bodde hos mina föräldrar, innan jag flyttade till min underbara familj i Katrineholm, innan pappa och mamma blev två fina änglar i himlen ♥
 
Så idag tänker jag på alla de som omkom i den fruktansvära terroattacken och idag tänker jag lite extra på mina föräldrar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela