Mamma till Minelle & Vicke

Vicke 7 månader

Publicerad 2014-10-15 19:59:53 i ❤ Vardag,

Tiden bara rusar iväg och lilleman har blivit 7 månader, jag har varit lite tidsblind för när vi var på föräldrargruppen på bvc sa jag att han var 8 månader.. haha
 
vad har hänt sen sist då? Jo han springer ju iväg i både längden och vikten, storlek 68 är snart ett minne blott och han har nu mer 74 än 68 och han väger över 7,5 kg. Han älskar mat och kan äta hur mycket som helst, har även märkt att han tycker mer om "vår" mat än burkmaten Minelle var det tvärtom. 
Han står även i krypställning nästan hela tiden men han vågar inte riktigt ta det där steget, men han klättrar och vill ställa sig upp så fort möjligheten finns. Så sitter man på golvet så drar han sig upp, finns det något som är upphöjt så försöker han även där. Han kan sitta utan stöd men än är balansen hundra. 
Han älskar att man håller i honom så han får gå och att prata är det bästa han vet, mamma och pappa kan man höra titt som tätt och "blablablabla" hör man jämt. 
 
Ja det var lite om lilleman, är säkert mer men inget jag kan komma på nu. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela