Mamma till Minelle & Vicke

Utedag

Publicerad 2014-10-14 19:41:00 i ❤ Vardag,

Dagen har varit lång men otroligt mysig och att spendera så mycket tid med min familj är det bästa som finns. 
 
Dagis idag gick bra, Minelle lekte förfullt ibland med mig och ibland utan, hon anpassar sig väldigt bra och fort och det är skönt :) När vi kom hem så åt vi lite och sedan gick vi iväg till lekparken och i dag fick man hoppa i ALLA vattenpölar som fanns påvägen dit, det var många, då hon hade regnkläder på sig. Vi gick även förbi havet innan vi tog en välbehövlig kaffe ja inte Minelle förstårs ;) 
 
BVC besök blev det för Minelle också, två och ett halvårskontroll och numera är hon 89.9 cm lång och vägde 12.3 kilo.. min lilla minitjej, hon följer sin kurva som hon sa iallafall så det är bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela