Mamma till Minelle & Vicke

Inte som planerat

Publicerad 2014-10-19 20:11:00 i ❤ Vardag,

 Usch vad seg jag är nu .. dagens planer var att tvätta, städa och handla men det tog en vändning redan efter jag satt på första tvätten.
 
Jag har nämligen fått ett timjobb inom hemtjänsten här och skulle iväg och fixa inför inskolning imorgon men de ringde mig och frågade om jag kunde hoppa in redan idag och visst kunde jag det. 
Väcka Henke och be han ta hand om tvätten och sen iväg, kan lova att det var snurrigt haha.. men jag kom till de jag skulle till och dagen gick, trots kaos, bra! :)
Hem och sedan dirket för att handla då vi redan skjutit på det ett par dagar, sen hem och fixa lite här. Nu sitter jag och tar det lugnt och andas, imorgon vankas en fullbokad dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela