Mamma till Minelle & Vicke

Förskolan

Publicerad 2014-10-08 09:30:27 i ❤ Vardag,

Godmorgon, solen skiner här idag och vi ska strax bege oss till lekparken :) 
Nu ska vi njuta av de sista dagarna innan vardagen börjar på riktigt, det är nämligen så att Minelle har fått en plats på en förskola och börjar redan på måndag med inskolning! Jag är pirrgi för jag som många andra vill ju att våra barn ska ha det bra och jag har svårt att tro att något kan vara lika bra som hennes förra dagis, men jag ropar inte hej fören jag är där och får en uppfattning :) 
 
Ne lite kaffe och vänta på mannen min :) 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela