Mamma till Minelle & Vicke

Cykeltur

Publicerad 2014-06-11 09:16:45 i ❤ Vardag,

Godmorgon, idag tog jag och Minelle och cyklade bort till dagis och vad kvavt det är ute. Med andra ord så var det jätte jobbigt att cykla i denna kvava luft men det i´gick. 
Konstaterat att det är ca 7 km tur och retur till dagis så en aldeles lagom morgonträning har jag fått. 
Skulle vilja till gymmet också men det får vänta, av någon konstig anledning får jag jämta ont i halsen när jag tränat första gången efter ett uppehåll, de håller i sig i ca 2-3 dagar sen försvinner det och kommer inte tillbaka, skumt!!
 
Idag säger vi även grattis till min Mamma och Johanna som fyller år! ♥
Nu ska jag slurpa kaffe! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela