Mamma till Minelle & Vicke

25 Juni

Publicerad 2014-06-25 19:45:22 i Vicke 0-6 månader, ❤ Vardag,

Sovit som en kratta inatt, så imorse kändes det som jag inte ens hade gått och lagt mig.. Tur dagens planer höll mig vaken hela dagen :) 
Mötte upp Bella och Ebba och promenerade bort till dagis och lämnade M, börjar bli en vana det där! Sedan begav vi oss hem till Kajsa och där var även Ullis och Vincent så bebisarna myste en stund innan de tvärdäcka i vagnarna medan mammorna gick upp på ica, rusta och chepy. 
 
Tiden sprang iväg, sen var det dags att hämta prinsessan på dagis igen, nu ligger barnen och sover och H är iväg till en vän och jag tar min träningsvärk ( efter 15 km så är jag rätt trött) och lägger mig och kollar på film. 
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag ♥
 
 Vicke, Ebba & Vincent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela