Mamma till Minelle & Vicke

24 Juni

Publicerad 2014-06-24 20:37:02 i ❤ Vardag,

Igår var jag och barnen iväg till en vän som fyllt år på lite fika, mysigt och så fint de har det klirar i mina fingrar nu..  vill med göra mitt egna hem. :) 
 
Dagen idag har varit lugn, M har varit på dagis och jag och V har varit hos ida tills det var dags att hämta hem prinsessan igen. Har städat och pysslat lite, M är i någon period där hon inte lyssnar på vad jag säger så man får tjata en del och andas massor! Nu tittar jag på Allsång på skansen och gäspar... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela