Mamma till Minelle & Vicke

6 juli

Publicerad 2014-07-06 18:39:05 i Minelle 2år, Vicke 0-6 månader,

Ja, här hemma har vi haft sjukstuga i helgen, passar ju bra när man är ensam men det har gått bra ändå. Minelle har haft magsjukan på besök men verkar som den gått över nu, så nu håller vi tummarna att den har åkt hem igen... Handsprit är min bästa vän tillsvidare. 
Sömnlöst vart det med inatt, la mig ca 00 då minelle kom in till oss, myggbett som klia på henne och så vred och vände hon sig och Vicke vaknade pga att hon inte låg still såå 05.25 gick vi upp och noll sömn till mamma! ZzzZ 😴

Nä Vicke tycks ha ätit färdigt så nu ska jag fortsätta ha popcornmys med prinsessan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela