Mamma till Minelle & Vicke

Kräftskiva

Publicerad 2014-08-09 21:45:06 i ❤ Vardag,

Oj vad dagen sprungit iväg.. Igår iallafall så var vi på kräftskiva hos mina kusiner, var hur kul som helst besökte även hamnfesten och dansade en stund innan det var dags att bege sig hemåt igen :-) 

Dagen idag har vi strosat genom ikea, kollade in sofforna då vi är sofflös och  hittade en fin men ska kolla runt lite till så man är säker på vad vi vill ha :) 
Ne nu ska jag kika runt innan jag sluter mina blågråa ögon! 
Kram 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela