Mamma till Minelle & Vicke

Fredagkväll

Publicerad 2014-08-15 21:00:40 i ❤ Vardag,

Hejsan, så många som kikat in här idag så roligt :) 
 
Dagen har gått långsamt, tror jag klev ur pyjamasen klockan två i eftermiddags.. men ur den kom jag iallafall haha :) Ibland är det inte en dans på rosor när den ena börjar när den andra slutar men kan erkänna att jag har det rätt bra ändå för detta händer inte allt för ofta *peppar peppar* ;) 
 
Lite shopping blev det idag med då lilleman går upp till storlek 68 nu och Minelle till storlek 92 men blev inte alls mycket då jag ska, som jag inte sagt här, till london om ett par veckor med fina Bella.. Jag längtar och där blir det nog mer än två par tröjor haha! :D 
 
Stortjejen som skicka iväg napparna till tomtebebisarna igår. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela