Mamma till Minelle & Vicke

27 augusti

Publicerad 2014-08-27 23:37:01 i ❤ Vardag,

Dagarna går i ett, har hunnit med en hel del kan jag säga har bland annat hunnit med att fika med vänner, busfabriken, mysdag och massa annat. 
Även lite halv sömnlösa nätter då lillemans tänder? Är påväg, svullet i tandköttet iallafall och feber. Med kaffe så går dagarna iallafall.. 

Idag var jag barnvakt åt söta Ebba medan hennes fina mamma var och jobbade ett par timmar så mysigt. På eftermiddagen var vi i lekparken och förvånade mig att minelle vågade leka runt själv och även lekte med andra barn. Hon har nämligen inte vågat det förut utan att jag ska vara tätt bakom, min stora tjej 💕 
Nu är vi inne på de sista dagarna i Katrineholm för denna gång men måste erkänna att jag har lite hemlängtan och få in rutiner i vardagen igen ☺️ Sen saknar jag ju min andra halva, min älskade sambo 😘 

Nu ska jag slå ihop mina grönblåa ögon! 😌 kramar till er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela