Mamma till Minelle & Vicke

14 augusti

Publicerad 2014-08-14 08:13:47 i ❤ Vardag,

Igår tog lilleman sin 5 månadersspruta och vi passa på att väga och mäta eftersom vi inte gjort det sen han var 3 månader..6750 och 64 cm är han, huvudmålet 43.4
Nu har jag bara vart på detta BVC en gång men man kände sig så välkommen och precis som man vart där jämt, har även anmält mig till mammagruppen som kommer starta till hösten och eftersom minelle inte går på förskola än så var det inga problem att hon följde med även fast syskon inte får, skönt! 

Ingen feber än på lilleman och hoppas han slipper :) nu sover han iallafall och jag ska ta en kopp nybryggt kaffe som är på nyöppnat kaffepaket! 👌☕️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela