Mamma till Minelle & Vicke

16 September 2013

Publicerad 2013-09-16 20:57:44 i ❤ Minelle 16-24 månader,

Halloj allihopa!
Sitter och slöar i soffan och kollar idol.. Har vart ledig i fyra dagar och kunnat vila ut min förkyldning lite, ja, jag hoppas den gick över för får inte bli sjuk om några veckor då jag ska till London! 
Imorgon vankas jobb igen i fyra dagar sen blir det helg igen, vilken lyx?!! :) Får se om jag orkar titta på ensam mamma söker eller om jag kryper ner istället, får se! 
MIn prinsessa och jag, när vi överraskade Emeli med frukost här förra veckan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela