Mamma till Minelle & Vicke

Mina mål

Publicerad 2013-03-07 22:03:30 i ❤ Minelle 9-12 Månader,

Just när jag hängde tvätten så ploppa det upp massa tankar om träningen i huvudet, jag har inte kommit iväg på gymmet sen jag åkte till Karolinska. Dels för att jag låg närmare 1 vecka med huvudvärk/ ont i svanken sen har det varit massa jobb och annat ivägen. 
 
Man behöver inte ha en anledning till att inte åka och träna, utan man kanske inte vill just då och då kan man inte tvinga sig själv för då blir det bara halvpresterat (heter det så?) ..
Men jag har också tänkt på hur jag vill ha det, vad mina mål är genom träningen osv. 
 
Mina mål är att få en starkare kropp och bygga upp magmusklerna efter graviditeten, samt få den kropp jag vill ha inte den vikten jag vill ha. Jag är inte behov av att gå ner i vikt egentligen då jag ligger precis på den normala vikten jag SKA ligga på genom min längd och BMI.
Men jag har vägt mycket mindre än min normala vikt och när jag var där trivdes jag med mig själv, självförtroendet var på topp.. 
Jag vill inte se vikten som ett hinder längre, jag har fött barn och jag har gått ner de kilorna jag behöver MEN tanken är ju där, "Jag måste ner till 52 kg igen jag ska komma dit, 8 kg kvar" .. Om jag går ner dessa kilon så gör det inget men om jag inte går ner dem så gör det inget heller, för jag är där jag egentligen ska vara.
 
Ne imorgon kör vi, pepppepp, imorgon ska jag iväg och jag ska lyckas få detta till en vardag!
 
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela