Mamma till Minelle & Vicke

Hallå

Publicerad 2013-07-01 20:05:38 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Ikväll blir det en tidig kväll då jag blev inringd att jobba imorgon på min lediga dag, gäsp! 
 
Vad händer annars då? Jo jag jobbar, busar med Minelle, Jobbar, Lagar mat, Jobbar, Städar, jobbar lite till och tvättar.. Ja mina dagar ser inte allt så roliga ut men vardagen och vissa helger ser visst ut såhär för vår lilla familj! :) Men det är mysigt det med! 
 
Ni ska få lite instagrambilder från mig... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela