Mamma till Minelle & Vicke

Piggare

Publicerad 2013-02-27 11:03:26 i ❤ Minelle 9-12 Månader,

Urch vad hemskt jag mått de senaste dagarna, tänker aldrig, aldrig göra om detta prov igen.
 
Det är som att ha världens hemskaste migrän (nu vet jag inte hur migrän är men som folk beskrivit för mig så har allt stämmt in).. Att stå var bara glömma, så jag har legat och degat i sängen ända sen i Lördags. Har trotsat den lite under de två sista dagarna men det har varit hemskt. 
 
Man kan alltså få huvudvärk av att göra ryggvätskeprov och det ända som hjälper är att ligga, då försvinner det helt, poff.
 
Idag trodde jag att den skulle vara kvar men hela förmiddagen har gått och det har inte kommit än, men jag vågar inte hoppas. Däremot har jag fruktansvärt ont i svanken, känns precis som min foglossning. Urch känns som jag nyss fött barn haha! Men det har jag inte jag lovar! =)
 
ne nu ska jag plocka det sista i mitt föredetta bomdnedslag till lägenhet, man märker att...ja.. ;)
 
'
Att vara ute i solen var ingen bra idé denna dag (i förrgår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela