Mamma till Minelle & Vicke

Graviditeten.

Publicerad 2013-12-28 14:03:05 i ♥ Graviditet 2,

Nu har jag inte skrivit om min graviditet sen vecka 30 och nu är jag i vecka 32 (31+3) 
 
Jag mår iallafall någolunda bra, inte lika ont men, som jag sagt tidigare, så fort jag anstränger mig så får jag ont. 
Tröttheten är väl sisodär med, men tror mycket också att man blir segare när dagarna blir sega och man fixar i ett lugnt tempo :) 
 
Tycker denna graviditet går superfort och jag hinner inte med något, är ju dags att börja fixa inför bebisens ankomst och lite måste inhandlas, men ja man kan ju alltid önska sig också i "välkommen till världen" present ;)
Vet precis vad jag vill ha, men sen vet vi ju inte vad det blir för kön så det är bäst att vänta så man kan köpa mer killigt eller mer tjejigt. Visst jag har absolut inga problem med att en tjej har killiga saker eller en kille mer tjejiga saker fast jag gillar ju inte att en kille ska ha förmycket av det rosa. :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela