Mamma till Minelle & Vicke

Nattinlägg!!

Publicerad 2012-03-29 02:36:59 i ❤ Minelle 0-2 månader,

Första natten utan minelle i sängen, hon sover så sött i sin egen säng! Lite jobbigt är det ju, att inte ligga och mysa med henne om nätterna men hon verkar sova bättre i sin säng plus att man får "ensam tid" med min sambo! :)
Hon har varit jobbig nu i några dagar med sömnen och maten men jag hoppas det börjar lugna sig, iallafall lite, så man kan få någon rutin om dagarna! Nu hinns det inte med så mycket mer än amma och försöka få henne att sova som oftast har varit bäst i vagnen ute på promenader. Men idag har hon faktiskt sovit inne hela dagen då hon somnade inne på fm och det regna på em och då fick hon lov att sova inomhus! :P Ne nu är det massa natt svammel så nu ska jag sova igen natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela