Mamma till Minelle & Vicke

The Vow " Älska mig igen"

Publicerad 2012-06-27 23:28:01 i ♥ Filmer,

The vow eller "Älska mig igen" som den heter på Svenska, var den filmen vi titta på ikväll.
Jag såg den redan igår kväll, men man blir lika ledsen varje gång man ser det.  
 
 
Jag är inte så bra att berätta om filmer, så snodde trailen från youtube! 
Hoppas ni gillar den, tips från mig såhär på kvällskvisten, nu ska jag krypa ner och hoppas på att min sambo vill komma och lägga sig med. 
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela