Mamma till Minelle & Vicke

Läskigt

Publicerad 2012-06-10 22:12:09 i ❤ Minelle 0-2 månader,

Söndag, denna söndag har vi vart och hälsat på Momma och Moffa och där var även Sandra, Lucas och Lilla Elsa som är ca. 1 månad yngre än Minelle.
Vi har även firat Aija hos Farfar, men Minelle visade för oss att hon inte gillar alla hon träffar, Farfar var läskig.
Var även en sväng hos Farmor, men det var mycket gnäll på prinsessan.

Ska bjuda på lite bilder :)


Kusin Elsa och Minelle


"Vem där?" från goboken är väldigt intressant att läsa.


Det är som vanligt kul att busa med pappa!


Jag ville så gärna sminka mig när mamma gjorde det, men jag fick inte! :(

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela