Mamma till Minelle & Vicke

Miss you!!

Publicerad 2012-02-10 11:12:26 i ❤ Kärlek & Känslor & Tankar,

Var längesen som jag prata om dig, nämnde ditt namn. Jag vet inte varför? Känner mig så dum, men jag vet att du sitter däruppe i himlen och ler mot mig med ditt vackra leende. Du är lycklig för jag är lycklig!! Jag har gått vidare i mitt liv och släppt taget om dig, inte helt och inte alls på det där kärleksfulla sättet utan den där sorgen över att du inte finns mer, finns inte hos mig. För jag vet att du finns, men jag kan inte se dig. Men saknar dig det gör jag varje dag, ville bara säga att Jag älskar dig Mamma ♥

Kommentarer

Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Publicerad 2012-02-10 14:32:03

Svar; jo, jag vet att det kan komma tillbaka, och tyvärr har jag mått illa till och från hela tiden - utom första månaderna, då jag mådde illa dygnet runt :/

Men det är bara att hålla tummarna för att det går över!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela