Mamma till Minelle & Vicke

Tokigt

Publicerad 2012-08-30 17:17:36 i ❤ Minelle 3-6 månader.,

Efter sambo som tagit med bilnyckeln till jobbet blev lämnade och hemma nycklar och plånbok som inte hittas så kunde jag bege mig ut till Farmor, där var även Eva och Casper.
Blev lite mat och paj och nu är jag hemma, sitter och väntar på en tjej som ska komma och köpa en tavla av mig, men hon har inte dykt upp än så får väl se om hon kommer.
 
Så jag passar på att visa er Minelles nya leksak som jag tjatat om nu, hehe.
 
Något så enkelt som kan vara så roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela