Mamma till Minelle & Vicke

Minelle 5 månader

Publicerad 2012-08-12 11:29:44 i ❤ Månader,

Jag kan/gör:

* Gåstol är roligt, nu har hon en egen hon kan leka med.
* Har storlek 62 men använder mer 68 då de sitter bra de också.
* Äter gröt (äntligen hittat en bra gört)
* Äter alla möjliga puréer
* Vatten är gott
* Har tagit sina 2 första krypsteg
* Tränar mycket på att åla/krypa
* Hennes första tänder är påväg upp (kommer väl närsom)
 
Jag tycker om:

* Att bada/plaska i vattnet
* När pappa busar med mig
* Att få uppmärksamhet
* Att åka vagn (sittdelen)
 
Jag tycket inte om:

* Att somna själv, mamma ska alltid vara med (börjat med nu) 
* Att INTE få uppmärksamhet
* När det tar för långt tid att göra iordning maten, det ska redan vara klart när jag blir hungrig.
* Att sitta i Babysittern/bilstolen
* Att byta blöja på rygg, vill helst ligga på mage
* När mamma/pappa kollar på datorn/mobilen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela