Mamma till Minelle & Vicke

Helgen

Publicerad 2015-03-16 12:16:26 i ❤ Vardag,

Vad tiden går fort, lillemans första vecka dom ett åring har redan flugit förbi. Minelle har även hunnit bli tre år, TRE?? Vart tar tiden vägen? 

I helgen (lördags) har vi haft kalas för mina födelsedagsbarn, blev även tacomys och mello/pussel på kvällen med Jessica, Hanna och Tobbe. 
Minelle och Hanna är så otroligt söta ihop, de har verkligen klikat mellan dem 😊 


I går spendera vi förmiddagen i karslund med Jessica Hanna ovh Tobbe, Henke körde enduro på annat håll. Mysigt med var lite tråkigt väder bara.




Vid lunch gick vi hem till Jessika och åt middag och barnen lekte innan vi bar hemåt! :) 

Sitter nu här, ensam hemma medan barnen är på dagis. Kan ju inte säga att jag har så kul här hemma haha 😂 tur jag börjar jobba snart. 
Men tycker synd om barnen då de nu får långa dagar på dagis, men med ett schema på 100% (Henke)  och 92,5 % så har man inge val. 😁 
Fast är super glad för henkes skull att han äntligen har fått jobb ❤️ han behöver det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela