Mamma till Minelle & Vicke

Krig??

Publicerad 2014-10-19 07:53:21 i Minelle 2år, ❤ Vardag,

Godmorgon! 
Måste medge att jag är livrädd för det som händer i Sverige just nu med att de letar .. KRIG är det som ekar i mitt huvud och jag vet inte.. Vart finns skyddsrummen här liksom? Mina barn står i fokus i mina tankar.. 
Förstår att media förvärrar sakerna eller gör de det? Ja inte kan jag eller vi göra nått åt det iallafall men ändå.. Why??? 

Annars så, förutom rädslan så rullar dagarna på.. Har en dam här som helt plötsligt säger Jenny istället för mamma, men jag heter ju Jenny så kan ju inte säga att hon inte får säga det. Roligt att hon lär sig våran namn, Henke heter henken Och Vicke heter vickeman. 😂 

Ne nu är det dags att gå ner till tvättstugan 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela