Mamma till Minelle & Vicke

Äntligen Helg

Publicerad 2013-07-06 10:44:55 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Sitter hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske åka så M får busa med kusinerna!? :) 
 
Ska slänga igång en tvätt då utelek inte blir fören efter lunch iallafall, då vi slöa lite väl länge i soffan imorse, jag och min prinsessa! :) 
 
Sen har Minelle igår fått en till liten kusin, kusin Casper har fått en syster! :) 
 
 
Bilden är sen i Midsommras då kusin Elsa busade med Minelle! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela