Mamma till Minelle & Vicke

Ledig

Publicerad 2013-08-22 10:21:21 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Äntligen är jag ledig i 2 dagar, är så skönt att bara ligga ner i soffan och mysa med prinsessan. Ja iallfall en stund blir det, håller på att tvätta och har plockat lite med annat. 
 
Igår var jag hemma hos sanna och vi pluggade lite matte, eller ja hon hjälpte mig och hon fick mig att få ett bra tänkt på hur jag ska räkna och det tackar jag för :D 
Sen blev det idolmys innan jag kilade hem.
 
Ne nu ska jag fixa iordning mig sen blir det en natt ute i strångsjö! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela