Mamma till Minelle & Vicke

Amazing!

Publicerad 2012-03-09 12:04:31 i ❤ Graviditeten,

jaha, då var denna vecka över och helgen knackar snart på dörren, äntligen kommer Henke vara hemma med mig! Superlycklig, haha.
Sen är det stora dagen D imorgon, den lilla som puffar i min mage är beräknad och är, tycker jag, dax för att komma ut till stora vida världen. Men jag har nog inte lika tur som de 3% som får sin lilla bebbe på beräknad födsel.
Ja, jag är nervös över att gå över tiden, då jag "ställt" in min på att bebisen ska komma imorgon, den 10 mars 2012 och heter man Jenny så ska man aldrig ställa in sig på nått sånt, borde ha lärt mig nu efter 20 år?
Ärch bebis kommer när bebis vill, bara mamma och pappa som är nojjiga och vill se dig osv.
jaja, vad ska man göra idag då? finns inte så mycket att göra, ska väl ta en sväng med snabeldraken då vi har katter som hårar, så ligger lite högar här och var och ser ut som små kattungar?! (nejdå, men kunde ha gjort) Även fast jag damsög tidigare i veckan. -.-
ne nu kommer det bara massa babbel i mitt huvud som kommer bli en enda röra om jag försöker skriva ner det. Så nu ska musiken på och sen får vi se om jag orkar ta en danstur med draken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela