Mamma till Minelle & Vicke

Sista dagen på Januari.

Publicerad 2012-01-31 21:09:00 i ❤ Vardag,

Godkväll.

Idag har det inte hänt så mycket alls, träffat Emeli en stund sen har jag bara degat i soffan, så skönt!
Ska plocka lite i köket nu och sen packa de jag ska ha med mig imorgon sedan krypa ner med finaste och sova. Finns inte så mycket att säga, så bjuder på två bilder, 1 på Shila och 1 på Snuttis mina små söta kissemissar.
Haha, Snutt kan allt få till roliga bilder!



Shila gillar inte att vara med på bild, men ibland lyckas man med såna här fina bilder. Eller Henke lyckas! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela