Mamma till Minelle & Vicke

Höst fin i håret

Publicerad 2014-09-24 20:48:35 i ❤ Vardag,

Nu har jag skämt bort mig med ett frisörbesök, mycket velande vilken hårfärg jag ville ha men tillslut hittade jag en som lockade. Det blev en mörbrun färg med lite ljusare slingor i, dock gör sig inte bilderna jag strax ska visa inte sig rättvisa varken före eller efterbilderna och ännu svårare att få bra bilder med barn som ville vara med. 
Längden är iallafall en rättvis bild. :) 
 
 
Förebilden - Utväxten är mer blond
 
 
Efterbild - Minelle fick även sjutton flätor i sitt hår. 
Tusentack för presenten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela