Mamma till Minelle & Vicke

Fika, dop & massa bus

Publicerad 2014-09-22 10:30:41 i ❤ Vardag,

Hejsan. 
 
Helgen har paserat med väldigt fart men den har varit så bra, resan upp gick väldigt bra och barnen vara nöjda nästan hela tiden. Minelle sov en stund i början sen var hon vaken ända tills vi hade 2 mil kvar då somnade hon. 
 
Lördagen var full planerad, fika med Ida, Nova och Emeli sen dop för Ebba som var jättefint och sedan ut på mat till henkes faster innan vi landade i soffan hemma hos henkes bror (där vi sov) och tittade på big brother. 
 
 
En morgonpromenad på söndagsmorgonen och sedan iväg på me & I party med Bella som jag hade tackat ja till fast jag glömt bort tur hon påminde mig. ;) 
Sen eftermiddag blev det tårta då jag snart fyller år men vi har inga möjligheter att åka upp eller de ner så då firade vi nu istället :) TACK för presenten och blommorna ♥ 
 
 
Resan hem vart sådär bra Minelle klagade på magont flertal gånger, hon har under ett par veckor vaknat och vart ledsen på nätterna men tror att det har varit mardrömmar men kanske är magont där med? Jag vet inte..
Läste lite på nätet och Henke är ju gluten så googlade och det stod att symptomerna kunde vara ont i magen så det där ska jag fråga om på bvc när hon har sin 2,5 års kontroll. 
Det spöregnde också ändra fram till värnamo också gillar inte att åka bil när det regnade så mycket men det gick bra, tur att det slutade sen. 
 
När vi kom hem så sov Minelle i våran säng och jag höll på att somna nästan vilken sekund som helst när Minelle bara skriker rakt ut med världens ljusaste skrik och jag höll seriöst på att få en hjärtattack.. Jäklar vad rädd jag blev, men hon mumlade nått om nån spindel och sedan somnade hon om.. men inte denna mamma tog en stund att lugna ner sig.. usch hoppas det aldrig händer igen. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-09-22 13:50:54

Så söta ni är!

Svar: Vet inte om trodde det var jag? men det är min vän och hennes dotter :) Men tack säger dem! :)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela