Mamma till Minelle & Vicke

6 Månader

Publicerad 2014-09-10 13:13:47 i ❤ Vardag,

Hej!
 
Igår blev lilleman hela 6 månader, vi var till Bvc och han vägde 7,1 kg och är 66,5 cm lång min lilla plutt.
Ja vad har hänt den senaste månaden då? Jo han ålar omrking överallt och han verkligen älskar sin gåstol för då kan han ju springa efter sin tokiga storesyster. Han har fått två tänder och är förmodligen inne i en fas, just idag sover han mycket annars brukar det vara powernapar hit och dit. 
Har storlek 3 på blöjer (ibland 5 då jag tar fel men det går ju de också haha) och storlek 68 på kläder men om han växer i denna fart har han väl snart 74. 
Ja lite info om lilleman! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-09-10 13:19:33

Åh har ni hittat eran gåstol eller köpt en ny? :-) ♡

Svar: Nä den är spårlöst borta :( valde att köpa en ny då han älskade eran så denna är blå ;) hihi <3
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-09-10 13:22:57

Ååå vilken going! Min pojk älskade också gåstolen och gör det i och för sig fortfarande. Det är så kul att följa barnens utveckling! Grattis till din söta son på 6månadersdagen ;) Kram!

Svar: Ja, det är nått nytt varje dag :) Tack! Kram
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela