Mamma till Minelle & Vicke

Trevlig förmiddag

Publicerad 2014-06-13 13:30:58 i ❤ Vardag,

Morgonen började klockan halv 6 imorse, alltså tidigare än vanligt, men vad gör det? Fick jag en extra halvtimme och ta det lugnt och mysa med Minelle (då vicke och pappan somnade om). 
Sen tog jag barnen och gick till dagis, måste faktiskt säga att Minelle är riktigt duktig som vanligt vill hon inte sitta i vagnen utan hon ska gå och det fick hon göra också och hon började bli trött i sina små ben när vi hade bara ett par steg kvar till dagis. Så med andra ord, så har hon gått 3,4 km till dagis utan att nämna att det var jobbigt.
När vi kom till dagis så började det spöregna så vi hade verkligen tur, så lite småprat och lek med Minelle så undvek vi regnet skönt! Fick med mig Bella och Ebba på promenaden också så när vi var redo att gå igen så tog vi en liten sväng, med två pauser för mat för barnen, innan vi gick hem till mig och åt jordgubbar och drack kaffe Ullis och Vincent kom och gjorde oss sällskap också. 
 
Nu har det begett sig på andra äventys och Vicke tvärslocknade i vagnen och jag sitter och inväntar Henke och Minelle som snart kommer hem. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela