Mamma till Minelle & Vicke

Mycket just nu

Publicerad 2014-08-20 22:43:15 i ❤ Vardag,

Ja rubriken säger allt, är ju som sagt i Katrineholm i två veckor och försöker ge mina vänner och familj extra tid så bloggen får ligga lite på is men hoppas ni som läser har tålamod för det! 

Idag har vi iallafall lekt med barnens kusiner mycket bus.. Minelle har saknat sin kusin Aaron en hel del så de var så uppe i varv av bus! Så roligt att man ser så tydligt att de saknat varandra. :-) 
Var även en sväng och köpte nya skor till minelle så ALLA hennes skor var försmå, känner mig lite taskig som inte märkt det själv men hon har inte klagat så inget man reagerar på så nu ska jag försöka hålla bätte koll :) vart iallafall ett par stövlar och ett par gympaskor och även ett par höstkängor (som jag nog lämnar tillbaka då jag ångrar mig lite i efterhand såhär) 

Hämtade även alla saker från hennes förskola, väldigt blandade känslor, tårarna försökte tränga sig igenom.. Men hennes nya förskola kommer nog vara minst lika bra (hoppas jag). 
 
Ne nu ska jag sova hoppas ni haft en bra dag! Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela