Mamma till Minelle & Vicke

Helgen knackar på..

Publicerad 2015-03-06 13:17:38 i ❤ Vardag,

Ja då är det fredag igen, denna fredag är dock början på en lång jobbhelg för min del. 😟 fast jag tycker om mitt jobb men tycker om mina barn och sambo mer haha! 😝 

Fy, idag har jag plockat en låda med leksaker som ska ner i källaren, kan nog ha en leksaksloppis snart haha. Så inga leksaker till barnen när de fyller år, inga kläder heller för den delen så vad ska man köpa då? Lilleman behöver en ny bilstol och minelle har pratat om en cykel i snart ett år så får nog bli det i år från oss 😊 
Ja tiden springer förbi, på måndag fyller lilleman 1 år och minelle blir 3 år på onsdag 😱 känner mig gammal. 👵 

Ne nu ska jag kila till jobbet! 



Kommentarer

Postat av: Chicaloca

Publicerad 2015-03-06 13:21:42

min lilla minell ❤️

Svar: Vi saknar dig 💕
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela