Mamma till Minelle & Vicke

Ett år senare

Publicerad 2015-03-07 23:07:21 i ❤ Vardag,

För ett År sen, vid denna tidpunkt gick jag och la mig i tron om att lilleman verkligen ville dela sin födelsedag med sin storasyster, jag hade liksom ställt in mig på det och så skulle det minsan bli tänkte jag.. 




Men ack så fel jag hade, ett par timmar senare vaknar jag av värkar, värkar som kom plötsligt och väldigt intensivt nämligen 3 minuter mellan varje 😁 äch tänkt jag, han bara jävlas han vill bara luras med mig. Så jag klockade kanske 10 gånger innan jag ens övervägde att jag skulle ringa in och kolla med förlossningen 😂 

Väl när jag ringde så sa de : du åker NU! 
Ja ja ska bara ringa min barnvakt först och SEN kan jag åka 😝 
 
 Haha ja, Vi hann lagom in innan han verkligen ville ut och ut kom han världens finaste prins Vicke Willy 💙




Som sagt, dagarna förflyttas ju så denna historia är ju inte fören imorgon (söndag) men själva tanken att det var lördag,mello och mina känslor den dagen.. Så underbart!! 
💖 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela