Mamma till Minelle & Vicke

Första tand

Publicerad 2014-09-05 07:31:21 i Minelle 2år, Vicke 0-6 månader, ❤ Vardag,

Jag gillar inte att jag har tappat bort eller glömt den där sladden, tog så fina bilder igår och alla andra dagar som jag så gärna vill visa er.. aja, bildbom blir det kanske sen. 
 
Iallafall, igår var vi iväg och träffade en tjej som jag har haft kontakt med tillsammans med andra mammor via familjeliv som gick över till en facebookgrupp för oss med barn feb/mars 2014. 
Hennes stora pojke A är lika gamal som Minelle och hennes dotter E är lika gammal som Vicke så det var jättemysigt och vi pratade om allt möjligt, så himla go tjej :) 
 
 
Hon upptäckte även att Vicke har fått sin första tand, hur kunde jag missa det? haha
Vicke verkade vilja visa upp tanden då det inte var omöjligt att få ett kort på den (syns dock inte så bra)
 
Ville kika in och säga godmorgon, nu kaffe! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela