Mamma till Minelle & Vicke

London

Publicerad 2014-10-07 19:44:29 i ❤ Vardag,

Oj vad mycket som hänt på en vecka, har inte riktigt haft tid att blogga. 
 
I Torsdags så började resan mot London, först tåg upp till Katrineholm där det blev liten snabb lunch innan vi åkte till Skavsta och flyget som skulle ta oss till London. Flygresan gick bra trots att jag är en aning flygrädd väl i London så tog bussen oss till stan och den tog ca. två och en halv timme, när vi kom fram så vart det lite förrvirrat. Vår hotellbokning hade inte kommit fram till vårat hotell och alla rum var bokade men det var så rara tjejer där som hjälpte oss att ringa till expedia (de som skickar ut bokningarna) och tillslut fick vi ett nytt hotell som var hur bra som helst dock små rum men man sover ju bara där ;)  Båda hotellen kan jag tänka mig bo på om jag åker dit igen, första hotellet heter London full house och det andra heter Accommodation London Bridge (där vi bodde).
 
Fredag och Lördag besto av shopping, Primark, Next, Forever, Forever 21, Victoria secret mm. fick sig ett besök och på söndag åkte vi hem nöjda och trötta. 
Flygresan hem vad väldig läskig, fast var bara jag som tyckte det tror jag haha, som jag skrev tidigare så är jag flygrädd och idag var det fint väder och bra sikt så piloten startade rakt upp väldigt hastigt. Sen upp och ner upp och ner, Bella trodde det var för att undvika luftgropar? jag vet inte, men jag fick lite panik. Svettades sen iskall och blek som övergick i svettning igen men vi landade säkert på svensk mark igen, men än var inte min resa över.. hade ett par timmar med tåg innan jag skulle vara hemma. 
 
Hela resan har varit rolig och bra på många sätt och jag kommer leva på detta i månader. :) 
Vad jag har köpt kommer jag visa senare men lite instagram bilder kommer jag visa nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela