Mamma till Minelle & Vicke

Härliga dagar..

Publicerad 2014-05-16 21:44:07 i Träning, ❤ Minelle 16-24 månader,

Vilket väder vi haft idag.. Tittat på det genom fönstret har vi iallafall gjort. 
Jag har hört mig för och de flesta tycker att man ska hålla sig inne så man inte smittar andra med vattkoppor och minelle vägrar att åka vagn så.. Ja vi får hålla oss inne nu i några dagar!! :( 

Träningen gick bra idag och jag älskar mitt schema, men tänkte leta fram mitt schema jag fick av sjukgymnasten så jag har lite att variera mellan så jag inte tröttnar på de jag har nu. Hoppas hoppas detta håller i sig och jag kommer känna denna känsla varje gång jag tränar :P 

-kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela