Mamma till Minelle & Vicke

Ventilerar mig lite..

Publicerad 2014-01-02 19:39:59 i ❤ Minelle 16-24 månader,

Dessa dumma sovmornar gör hela dagen dum, prinsessan vill inte sova lunch som resulterar att hon vill sova vid fyra istället.. Då försöker man hålla henne vaken istället men det fungerar inte så bra, då vill hon inte sova efter bolibompa och är uppe sent istället.
 
Så imorgon ska klockan stå på sju så vi kommer igång med rutinerna igen innan dagis drar igång, detta får vi självklart ha oss själva att skylla eller får man skylla på feber och sjukstuga? 
 
Nu har jag ventilerat av mig lite..
 
Annars har vi lekt med Ida och Nova idag, välbehövligt att få komma iväg och byta miljö och träffa andra! :) 
Nu ska jag krypa upp i soffan en stund och sedan blir det tidig kväll, kroppen hänger inte riktigt med idag. 
 
Här låtsas sover Minelle, "Ova" som hon säger :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela