Mamma till Minelle & Vicke

Första Januari tvåtusenfjorton

Publicerad 2014-01-01 09:42:08 i ❤ Minelle 16-24 månader,

Godmorgon vänner, godmorgon 2014. 
 
Denna första dag på året inviger jag med att gå in i en ny vecka, nämligen vecka 33. 
Ett inlägg om detta kommer senare idag och jag lovar att ge er en magbild också. :)
 
Dagen börjar också med en födelsedag, nämligen lilla Wilma som för två år sedan tittade ut i denna värld och har förgyllt många av våra dagar 2013. ♥
 

Ska väl också medge att på klockslager så låg vi i sängen allihoppa, jag vaknade av raketerna men Minelle och Henke snarkade så gott brevid mig. Gick ut en sväng på ballkongen men gick in snabbt igen, tror jag aldrig sett så många raketer på en och samma gång, hela norr smälde stora som små raketer :) Men fint var det iallafall. 
 
Hoppas ni inte vaknar allt för bakis idag och gott nytt år! :) 
 
 Dagens två åring, Grattis! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela