Mamma till Minelle & Vicke

Att sova utan barn..

Publicerad 2014-08-07 00:03:12 i ❤ Vardag,

Ligger i sängen och ögonen går i kors, kan verkligen inte somna.. 😁 jag vet ju vad det beror på, jag är lite för minelle & Vicke kär, min hjärna tror massa konstiga saker om de inte ligger i samma rum som mig. Nu gör ju Vicke det, i sin säng, men minelle sover i sin säng i sitt rum och jag funderar starkt på att gå in och hämta henne haha! Men nej det ska jag inte, får väl ligga här nångång somnar jag väl 😳 (fast jag vet ju att hon kommer in tassande här under natten så någon timmes sömn lär jag få ändå 😉) 



Kommentarer

Postat av: Lillan och Jag

Publicerad 2014-08-08 08:12:16

Va mysigt :) själv så sover jag jätte dåligt av att ha våran lilla tjej i sängen! Svårt att slappna av, vill liksom ha koll hela tiden fast vi ska sova ^^

Svar: Ja jag sover ju inte särskilt bra med två barn i sängen men bättre sova dåligt än ingenting alla :-) hehe
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela